تبلیغات
دو رنگی - تاخیر پنج ساعته در پرواز اهواز-تهران

تاخیر پنج ساعته در پرواز اهواز-تهران

نویسنده :admin wiki
تاریخ:پنجشنبه 30 مهر 1394-06:28 ب.ظ

تاخیر پنج ساعته پرواز اهواز - تهران شرکت هواپیمایی آتا،‌ باعث شد تا مسافران وقتی به فرودگاه مهرآباد رسیدند، به مدت 4 ساعت در هواپیما بنشینند و حاضر به ترک آن نشوند.

به گزارش خبرگزاری آنا، مسافران پرواز شماره 5262 هواپیمایی آتا قرار بود ساعت 22 چهارشنبه، اهواز را به مقصد تهران، ترک کنند. اما وقتی ساعت 21 یعنی یک ساعت قبل از پرواز، به فرودگاه بین‌المللی اهواز آمدند، به آنان گفته شد که به علت نقص فنی، پرواز با دو ساعت تاخیر انجام می‌شود؛ اما این دو ساعت تبدیل شد به حدود 5 ساعت و در نهایت هواپیمای شرکت آتا، مسافران کلافه و عصبانی را به فرودگاه مهرآباد رساند بدون آنکه نسبت به جبران این تاخیر نزدیک به 5 ساعت،‌ به آنان چیزی بگوید.

همین باعث شد تا مسافران، وقتی هواپیما در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست، حاضر به ترک هواپیما نشوند مگر آنکه مسئولان این شرکت هوایی، خسارت آنان را پرداخت کند زیرا در برگه پرواز آنان نیز ذکر شده بود خسارت با تاخیر 4 ساعته پرداخت می‌شود و پرواز آنها حدود 5 ساعت تاخیر داشت.

اصرار مسافران به دریافت خسارت و عدم ترک هواپیما به مدت چهار ساعت، باعث شد تا بالاخره مسئولان هواپیمایی آتا خواسته آنان را بپذیرند و به آنان قول ارائه یک بلیط رایگان بدون تاریخ برای اهواز را بدهند یا 60 درصد هزینه بلیطشان را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار آنا، طرح این وعده باعث شد تا مسافران هواپیما با این شرط که این وعده در همان ترمینال محقق شود، از هواپیما خارج و راهی دفتر هواپیمایی آتا در فرودگاه مهرآباد شوند. اما در دفتر آتا بعد از آنکه اسامی مسافران معترض یادداشت و شماره کارت ملی‌شان هم گرفته می‌شود، به آنان می‌گویند باید به دفتر مرکزی این شرکت در تهران مراجعه کنند تا خسارت مسافران پرداخت شود.

با این حال مسافران وقتی متوجه می‌شوند دفتر مرکزی آتا امروز (‌پنجشنبه )‌تعطیل است، به دریافت خسارتشان در همان دفتر آتا در فرودگاه مهرآباد،‌ اصرار می‌‌‌ورزند و حاضر به ترک آنجا نمی‌شوند.

آن طور که دو تن از مسافران این پرواز به خبرنگار آنا گفته‌اند،‌ حدود 40 مسافر حتی پس از آنکه وارد ترمینال فرودگاه مهرآباد شدند، همچنان در دفتر هواپیمایی آتا در مهرآباد ماندند تا خسارتشان را همان‌جا از این شرکت دریافت کنند. در نهایت نیز مسئولان این شرکت هواپیمایی با دادن نامه رسمی به هر مسافر، متعهد شدند تا به هر یک از آنان 60 درصد قیمت بلیط را به عنوان تاخیر پرداخت نمایند.

عذرخواهی آتا از مسافران

در این حال نیکنام، مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی آتا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا، با تایید این که دیشب پرواز تهران- اهواز به علت نقص فنی 5 ساعت تاخیر داشته ، گفت: من به نمایندگی از شرکت آتا از مسافران این پرواز عذرخواهی می‌کنم و متاسفیم.
وی افزود: البته ما نمی توانیم همه خسارات واردشده به مسافران را جبران کنیم، ولی مسافران نیز باید بدانند که این تاخیرها به خاطر حفظ ایمنی خود آنها و حصول شرایط مناسب برای پرواز است.

مدیر روابط عمومی در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا درباره نحوه پرداخت خسارت گفت: به محض حضور پرسنل ستادی شرکت هواپیمایی آتا در محل کار بعد از تعطیلات، طبق آیین نامه حقوق مسافر، به آنها پاسخگو هستیم و خسارت تاخیر به وجود آمده را جبران می کنیم.
 
نکته: از آنجایی که خدمات فرودگاهی و هلدینگ برخی ایرلاین‌ها مانند قشم ایر و آتا را ایران‌ایر، انجام می‌دهد، کارت پرواز مسافران آتا نیز توسط هواپیمایی هما، صادر شده است.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
deannmooradian.wordpress.com
سه شنبه 6 تیر 1396 04:09 ق.ظ
You ought to take part in a contest for one of the best websites on the web.
I'm going to recommend this site!
manicure
جمعه 8 اردیبهشت 1396 01:20 ب.ظ
I read this article fully regarding the comparison of hottest and preceding technologies, it's remarkable article.
BHW
دوشنبه 4 اردیبهشت 1396 08:49 ق.ظ
Generally I do not read article on blogs, however I would
like to say that this write-up very compelled me to try and do it!
Your writing taste has been surprised me. Thanks, quite nice post.
manicure
شنبه 2 اردیبهشت 1396 09:01 ب.ظ
Hi, yup this article is in fact good and I have learned lot of things
from it about blogging. thanks.
BHW
جمعه 25 فروردین 1396 02:00 ق.ظ
Way cool! Some very valid points! I appreciate you penning this article and the rest of the website is really good.
manicure
یکشنبه 20 فروردین 1396 05:24 ق.ظ
I think that everything typed made a lot of sense.
However, consider this, suppose you typed a catchier title?
I am not saying your information isn't good, however suppose you added
a headline that grabbed folk's attention? I mean دو رنگی - تاخیر پنج ساعته در پرواز اهواز-تهران is kinda boring.
You might look at Yahoo's front page and see how they create post titles to get viewers to click.
You might add a video or a related pic or two to grab people interested about what you've got
to say. Just my opinion, it could bring your posts a little
livelier.
manicure
دوشنبه 14 فروردین 1396 10:27 ب.ظ
I think this is among the most significant information for me.

And i'm glad reading your article. But want to remark on few general things, The website style is perfect, the articles is really excellent : D.

Good job, cheers
manicure
چهارشنبه 9 فروردین 1396 09:44 ب.ظ
I'll right away grasp your rss as I can't in finding your e-mail
subscription link or e-newsletter service. Do you've any?
Please allow me recognize so that I may just subscribe.
Thanks.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر




Admin Logo
themebox Logo